-->

5 Gambar "Lelaki Kacak" ( Perempuan Sebenarnya)

Post sebelum ini mempaparkan tajuk 5 Gambar Perempuan Cantik yang sebenarnya lelaki , kini sebaliknya apa pun admin cuma nak sharekan kepada semua pelawat!

1.Balian Buschbaum
Balian Buschbaum dilahirkan pada 1980 sebagai Yvonne Buschbaum, dan merupakan seorang bekas gimnas kebangsaan Jerman. Walaupun dia wanita kedua terbaik sebagai Pole Vaulter di Jerman, pada 2007 Buschbaum mengumumkan persaraannya kerana kecederaan yang berterusan. Pada tahun 2008 menukar jantinanya untuk menjadi seorang lelaki.












2.Lucas Silveira
 Dilahirkan di Kanada pada 1979, Lucas Silveira mencipta sejarah sebagai lelaki transeksual pertama yang menandatangani kontrak dengan syarikat rekod. Silveira ialah vokalis, gitaris dan pencipta lagu untuk The Cliks, dia juga telah menghasilkan album solo yang sedang berada di pasaran.













3.Rocco Kayiatos
Rocco Kayiatos dikenali sebagai Katastrophe, seorang rapper hip-hop Amerika dan penerbit muzik.
















4.Thomas Beatie
Thomas mendapat perhatian antarabangsa kerana menjadi seorang ‘lelaki yang mengandung’ beberapa tahun lepas. Dilahirkan perempuan, Beatie sebenarnya telah melahirkan 3 orang anak dan kini kembali makan hormon lelaki untuk mendapatkan badan lelakinya.









5.Chaz Bono
Chaz Bono dilahirkan sebagai Chastity Bono, anak perempuan kepada penghibur Amerika terkenal Sonny dan Cher. Chaz juga telah menjadi peserta untuk rancangan televisyen, Dancing With The Stars.
LihatTutupKomentar