-->

5 Gambar "Wanita Cantik" ( Lelaki Sebenarnya)

1 . Andrej Pejic
Ramai orang tidak sedar yang ada model yang menghiasi pentas peragaan wanita sebenarnya ialah lelaki. Model-model cantik ini, kalau kita tidak tahu, mungkin kita tidak akan sangka bukan asalnya wanita, tak begitu?









2. Lea T.                      
 Berasal dari Brazil, Lea T. dilahirkan sebagai Leandro Cerezo pada tahun 1981, tetapi itu tidak menghalang dirinya dari menjadi antara model terlaris di dunia . Dikatakan inspirasi bagi rekaan busana high-fashion, Givenchy.













3.Claudia Charriez
 Sukar untuk dipercayai yang Claudia Charriez dilahirkan sebagai seorang lelaki, bukan? Dia kini merupakan seorang model antarabangsa. Charriez tidak berjaya menempatkan dirinya sebagai peserta America’s Next Top Model dan The Janice Dickinson Modeling Agency pada tahun 2008, tetapi telah menjuarai pertandingan America’s Next Top Transsexual Model di The Tyra Banks Show hujung tahun tersebut.











4. Isis King
 Dilahirkan sebagai Darrell Walls pada tahun 1985, model Amerika Isis King mula dikenali apabila dia menyertai America’s Next Top Model sebagai wanita. King bersaing untuk dua musim bagi rancangan itu.














5. Florencia De La V
 Florencia De La V dari Argentina memulakan hidup pada 1976 sebagai Roberto Carlos Trinidad teapi dia kini antara pelakon wanita popular di rantau sana. De La V telah muncul dalam telenovela, model majalah, kelab, dan pernah menjadi editor majalah. Dia kini berkahwin dan  merupakan ibu kepada dua orang anak kembar melalui kaedah ibu tumpangan.
LihatTutupKomentar