-->

Lelaki Ini Pecahkan Rekod Dunia Onani&Masturbasi Selama 10 Jam Gila!!..

Umumnya seorang lelaki tidak melakukan masturbasi lebih dari 1 jam. Tapi seorang lelaki dari Jepun ini berjaya memecahkan rekod dunia melakukan masturbasi tanpa pasangan selama hampir 10 jam.
Masanobu Sato berjaya melakar rekod dunia melakukan masturbasi sendiri (tanpa pasangan) selama hampir 10 jam dalam acara tahunan 9th Annual Masturbate-a-thon yang dianjurkan oleh Center for Sex & Culture di 2009 yang salah satu pengasasnya adalah Dr Carol Queen.

Sebelumnya ini acara yang sama pada tahun 2008, beliau menciptakan rekod melakukan masturbasi selama 9 jam 33 menit. Tapi pada tahun 2009, beliau berhasil memecahkan rekor baru dengan melakukan masturbasi selama 9 jam 58 minit atau hampir mencapai 10 jam. Sementara pelaksanaan di tahun 2010 belum ada yang memecahkan rekod Sato.

"Kunci kemenangan utama saya adalah memiliki imajinasi yang kuat. Selain itu, saya juga melakukan olahraga renang 2 kali seminggu serta menambahkan otot sehingga 5 kg," kata Sato seperti dilaporkan oddee dari HuffingtonPost.
-Credit -
LihatTutupKomentar